Reacties

Reacties 1 - 50 van 98

Naam Reactie Datum
Anna and albert verkruissen Leuk verhaal, leuke foto's . Hans is, wat wij… 24 sep. '12
Carolien Oornink Hey lieve vakantiegangers, wat een prachtig reisverslag… 21 sep. '12
André Veelders Hoi, Mooie foto's. Zijn jullie over de Zaan niet… 21 sep. '12
Daan en Anita DD 99 Ha een mooie foto`s heel herkenbaar. We kijken uit… 20 sep. '12
Saskia Keijzer Lieve Corina en Hans, Heerlijk om over jullie belevenissen… 20 sep. '12
Corina Dank iedereen voor jullie leuke reacties! Morgen plaats… 19 sep. '12
Daan en Anita DD 99 Ha Hans en Corina wat een leuk stukje fijn dat jullie… 19 sep. '12
Anna and albert verkruissen Hi, Hans en Corina. Mooi verhaal. Geniet er maar van.… 19 sep. '12
Thea Verhoogt Wat een mooi reisverhaal. Ik heb het met plezier gelezen.… 19 sep. '12
René Verschraeghen Corina en Hans, wij zijn juist terug van een trip… 11 sep. '12
Anna and albert verkruissen Hoe gaat het met de vacantie. ik kon het niet vinden… 10 sep. '12
Elzo en Rosita Hoi Hans en Corina, Wij wensen veel vaarplezier, geniet… 10 sep. '12
W de graaf Vanuit een zonnig Vlaanderen een fijne tijd gewenst… 6 sep. '12
René Verschraeghen Hey waterlui. Wij zochten dit weekend nog op de foto's… 5 sep. '12
Rob en Marion We wensen jullie een geweldige tijd samen met Luna… 4 sep. '12
André Veelders We wensen jullie een behouden vaart en vooral veel… 4 sep. '12
Bob Thuis. Complimenten goede afloop en mooi verslag.… 18 sep. '10
Petra en Joop van Hofwegen Heel leuk verslag van dit deel van jullie reis. Vereniging… 18 sep. '10
Sjoerd Wat zal het een teleurstelling zijn om weer terug… 15 sep. '10
jaap beste mensen, wat plezierig om te horen dat jullie… 15 sep. '10
Rob en Marion Ha waterzwervers, jullie zijn thuis!!!! Wat zal dat… 14 sep. '10
Michelle en Sven Lieve alletwee, we hebben met heel veel plezier op… 14 sep. '10
Rob en Marion Machtig gevoel hè, de Wester- en Oosterschelde bedwingen.… 31 aug. '10
Rob en Marion wat een prachtige landschappen en plaatsjes. Nederland… 31 aug. '10
Rob en Marion Hallo Hans en Corina, we volgen jullie af en toe via… 31 aug. '10
Suzanne Heel erg bedankt voor jullie lieve kaart! Jammer dat… 29 aug. '10
Anna and albert verkruissen Hi there, Brother and Sister in law and Dog. We hebben… 29 aug. '10
Jet van gerven Ahoy Skipy's Even tijd genomen om jullie reisverslag… 27 aug. '10
Sjoerd Aan de ene kant had ik jullie wel terug verwacht voor… 25 aug. '10
Corina Met de foto's is niet alles goedgegaan, zodra… 17 aug. '10
Anna and albert verkruissen Aller beste tegenvoeters. Jullie reis verslag met… 15 aug. '10
jaap beste mensen, wat is ons landje toch mooi. wat kunnen… 14 aug. '10
Anna and albert verkruissen coffee maakt alles goed. heb nog een goede reis verder.… 9 aug. '10
Martine en René Na onze kennismaking in Nieuwpoort hebben wij jullie… 2 aug. '10
Anna and albert verkruissen Hi, wereld burgers. We zijn een weekje op vakantie… 30 jul. '10
W de graaf Hoi Luitjes, Fijn dat jullie heelhuids weer een beetje… 29 jul. '10
Bob Leuk om alles te lezen en zien. Eindelijk weer eens… 13 jul. '10
jaap hoi hoi, wat leuk ,en wat genieten jullie, leuk om… 13 jul. '10
lida van Staveren Hoi lieve mensen, het blijft smullen van jullie reisverhalen.… 9 jul. '10
Anna and albert verkruissen HI ANNA HIER IK TYPE MET EEN VINGER AANGEZIEN MY LINKER… 9 jul. '10
Sjoerd Ik onthou me van ieder commentaar!!!!!!!!!! 8 jul. '10
Sjoerd Zittend vanuit mijn luie bureaustoel thuis, smacht… 5 jul. '10
jaap hoi hans en corina, wat een ervaring en belevenis.… 5 jul. '10
lida van Staveren We smullen van jullie belevenissen en hebben ook een… 5 jul. '10
Anna and albert verkruissen Hi Hans en Corina Jammer dat het zo heet is maar wel… 5 jul. '10
Jet van gerven Leuk verhaal Corina, over jullie zwerftocht, ik krijg… 3 jul. '10
Anna and albert verkruissen Hi there, live Zus en Broer. Wat een droom.Niet alleen… 3 jul. '10
Anna and albert verkruissen Wij leven mee met jullie het is net een boek of een… 1 jul. '10