Mac Donalds en WiFi

26 mei 2010 - Amsterdam, Nederland

We zijn 22 mei met prachtig weer vertrokken. Via de Ringvaart, de Brasemermeer en de Kaag naar Leiden. Het was het Pinksterweekend en mooi weer. Zon en waterminnende medelanders voeren met honderden, "meest kapitale" jachten langszij waardoor ons mooie aanlegplekje van zonsopgang tot zonsondergang veranderde in een soort kermisatractie. Arme Yentl, ze kreeg meteen de vuurdoop. Wie weet wat het Amsterdam-Rijnkanaal of een windkracht 8 a 9 op het IJsselmeer teweeg brengt kan zich er iets bij voorstellen. 24 mei viel er nog "iets" te vieren en togen we met z'n achten met de Luna Leiden in om daar aan de prive steiger van de "Poort van Leiden" aan te leggen en daar een fantastische lunch geserveerd te krijgen. Een super dag was het!!! Inmiddels zit ik met een bak heerlijke koffie, ja jullie zullen het niet geloven bij de M in Delft. Die hebben WiFi, dat wordt deze vakantie niet om de hamburgers en presentjes uitkijken naar de M, maar om de WiFi. Alle "Hans kenners" zullen zich waarschijnlijk slap lachen.....! Onze reis gaat vandaag naar Schiedam. Als alles lukt is dit ons eerste nog "sumier" verslagje maar er zullen er nog veel volgen. In het ons vervolg zullen we jullie laten weten hoe onze "route" naar Belgie en in Belgie eruit gaat zien. Wij zijn er klaar voor. Wordt vervolgd.

1. André Veelders:
    Hoi,

24 mei was heerlijk en memorabel! Ik ben nog bruin en we hebben 's avond meteen gekeken naar een Suydersee sloep:-)

Hans bij de Mac, kan je daar een foto van maken!

Veel plezier,
    André
  2. Aron:
    26 mei 2010
    Fijn dat jullie het zo lekker hebben tot nu toe, hoop dat het lekker weer blijft.. Niet teveel bij de Mac eten hè!

Groetjes Aron
  3. Sjoerd:
    26 mei 2010
    Het begint in ieder geval met prachtig weer en een mooie foto, hier boven een link voor het nav programma voor alle Big M's onderweg.
  4. W de graaf:
    Beste Hans en Corina,
    Het was gezellig niet in Schiedam maar Delft.
    Wij hopen dat jullie reisplannen uitkomen.
    Deze Blog zullen wij blijven volgen.
    Gr.WIm en Gineke
  5. die alkmaarders:
    Hey hallo watervrienden,
    Haha... dus de Gouden Boogjes is het culinaire uitstapje deze vakantie. Dus toch Dr. Frank? Hihi..
    Fijne vankantie,
    Groetjes van die Alkmaarders
  6. Carolien Oornink:
    26 mei 2010
    Geweldig dat het lekker gaat, genieten zwemmen, spelevaren en..............dat lezen we de volgende keer. Marja en Lien
  7. Chris:
    26 mei 2010
    Beste Waterzwervers. Leuk dat je op deze manier via de site kunnen volgen wat je allemaal mee maakt. Maak er wat moois van en geniet ervan.Tot de 5e als ik met me helicopter voorbij kom vliegenGroetjes van ons allen uit Almere
  8. Saskia Keijzer:
    27 mei 2010
    Hey schipbewoners,

Wilde jullie fijne tochten wensen en dat kan zo toch nog.

Ik hoop dat jullie genieten.
    Handig zón kaartje; dan weet dit topografisch wonder echt waar jullie zijn, wanneer ik een plaatsnaam hoor die ik niet dagelijks passeer.
    liefs,
    saskia